V 18

ja tänker inte dra upp min duktighets nivå ang hur bra ja uppdaterar blogg fan =)
nu e de mycke som har hänt o vi väntar bebis igen =)
Nu e ja inne i vecka 18 o de börjar kännas lite mer verkligt, har haft lite problem att ta mig till graviditeten, kanske för de hela inte var så planerat som de var med adrian.

Annars har de varit de samma, mått kanon bra, lite trött o magkatarr men inget speciellt.
skillnaden på denna o förra grav e väl att ja jobbar denna o de e härligt.

fotograferat magen har ja än inte gjort nåt speciellt men tänkte bjuda på en ul bild i alla fall.
Nu kär vi o hoppas på att allt går lika bra som med min lillefis som bara växer o blir allt mer underbar för var tid som går.

Älskar min härliga familj Adnan . Adrian o den lilla Knodden



 Mitt Liv




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stort grattis igen!! Vad skönt att allt går bra och att du mår bra :)) kram

2012-02-10 @ 08:06:37
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0