Flicka eller Pojke, Ultraljud

Idag var de dax för de EFTERLÄNGTADE Ultraljudet....
morgonen började TIDIGT, vaknade med adrian vid sex, han somnade om men inte jag =)
Upp o hoppa o göra sig klar för dagen uppdrag med mormor.
Efter att ja lämnat min älskade på dagis körde ja o hämtade mormor.

kl 9.40 var de ultraljud... spännande
 Här om dagen gjorde vi två tester.. bakingsoda test som visade på flicka och pendel på magen som visade på flicka =)
MEN på ul visade sig en självklar BABY BOOOY en liten Benjamin blir de <3<3<3 en knodd i blått =)

Tankarna runt graviditeten har nu blivit fler och mer riktiga... nu e man inte "bara gravid"
 vi ska få en pojke till =) o de känns så härligt o roligt o spännande, utmanande och overkligt.

Efter ul körde vi till Mobilia, handlade lite kläder på HM, lite på lindex o lite på kappahl =)  sen fikade vi =P
Min lilla gossa som varit sjuk hela förra veckan o som fortfarande går på pencilin hade jag lovat på morgonen skulle få en present när ja var o handla medans han terrade dagis =) De blev hans favoriter .. självklart bilar =)
En dodge viper, en lambugini och en BMW =)

många trodde jag väntade en liten baby girl, och alla hade ju sina roliga snälla kommentarer som kanske kom ut lite fel men som var menade väl...
Adnan sa.. grattis till flickan, älskling sa jag, de e en pojke.. va e de sant, men du e ju så glad =) fast de viste vi ju, jag gör ju bara pojkar.
Mamma... va e de en pojke så synd ( med väldigt glad röst o välmenande )
Brossan... nä de e en flicka, ja vet de e en flicka hon ska heta Pixy Lee.. efter mycke mottjat där ja säger det är en pojke.. säger han snällt, kan du inte byta hahahah
mormor sa .. men de e ju praktiskt med en pojke, du har ju så mycke kläder kvar sen adrian.
O svärmor... ja men de e bra janie då slipper du undra vem hon e med, o slipper skicka hennne till mig =)
Syrran, jo hon ringde genast morsan för att säga.. jane ska få en pojke... hur kunnde vi ha så jälvla fel =)

HAHAHAAH ja mina älskade familje gosar =) älskar er och tack för att ni alltid finns o gör dagarna så lätta.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad roligt :) Förstår såklart om man vill ha en av varje men vem har sagt att man stannar vid 2 barn? ;) sen e pojkar som regel lugnare ;) stoooort grattis till en underbar son!! Kramar

2012-02-23 @ 15:48:32
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0